Marijn Ouwehand USA

NYC

Hallo iedereen,

Vandaag ben ik New York in geweest.
In een woord GEWELDIG!!!!!!
Prachtige stad, lekker druk.

We worden rondgeleid door een tourguide genaamd Gideon, hij verteld op een zeer komische manier info over New York (en in plaats van een dom paraplutje loopt hij met een Lightsaber rond :-p)

Veel dingen gezien en langsgereden, lekker gegeten en genoten van de prachtige wolkenkrabbers.

Nog over de vlucht. Alles liep goed en de eerste vlucht was 'sjiek de froemel' en de tweede was nog veeeel leuker, veel gestuur en snel stijgen en dalen.

Groet,

Marijn

Miriam Kroeze

Hoi Marijn, ziet er allemaal goed en blij uit. Fijn dat je zo geniet!
Wij zijn woensdag naar Katwijk geweest na het vliegveld. Was ook gezellig. Toch maar internet genomen in het hotel? Of had je ergens WiFi te pakken.
Dikke kus,
Mirimam

je Nederlandse broer

Hee broertje,

Haha dat we zo verschillend kunnen zijn. Misschien had ik het met een gids ook wel leuker gevonden.
Heb je times squere al gezien bij nacht? of ga je daar vanavond naartoe. Een tip als je daar bent als je over de hoofden loopt ben je sneller denk ik.
veel veel veel veel veel veel plezier nog
tuut tuut tuut met de groeten van .......
Bas

Ruud

Ha Marijn, ik heb je vanmorgen al geprobeerd te mailen op m'n nieuwe iPhone maar dat is mislukt. Fijn dat je 't zo mooi vindt daar in NyNy. Voor morgen een heel goede reis. Ik ga met Bas een bootje huren. Het wordt lekker weer. Ik wens je alle plezier van de wereld in Lincoln. Tot mail. Je pa

bas

jaa lekker bootje varen in de zonneschijn. Is het warm daar?
hier niet meer (wat wil je het is nu 0.11 uur)
niet vergeten zonnebrand op te doen anders word je rood en bruin en groen en geel. (+ blauw allemaal mooie kleuren)

veel succees met reizen daar en doe de hartelijke groeten van mij aan je gast ouders

TuuT TuuT TuuT met de groeten van.......
Bas

Jeannette

Hoi skattie,alvast een klein berichtje fan mei.
Goed te weten dat je het al zo naar je zin hebt, een goed begin...Wij hebben afgelopen woensdag lekker een dagje Amsterdam gedaan en gaan vanavond lekker gezellig doen(eten en zo) met..Ruud en Miriam, jawel!!
Tot de volgende keer, dikke kus: Jnet

Machiel

Mooi dat je goed aangekomen bent! Heb je een leuk gezin? Ist daar mooi?
Heb je je Kabouterplopgrapje al gedaan? xD

He, en ik blijf jou bloggeval volgen, maar ik wens je toch voor de rest van het jaar een onmeunig leuke tijd!
Groeten uit de verre Lage Landen,
~Machiel

Jopie en Fokje Hoekstein.

Hoi Marijn.

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Een leuk gastgezin,de school en alles om je heen.
En dat in Amerika zo ver van huis.
We wensen je een hele fijne tijd.

Groeten uit de Lisdoddelaan.

Jopie en Fokje.