Marijn Ouwehand USA

Eerste dag van School

Hallo Iedereen,

Vandaag ben ik voor de eerste dag naar school geweest. Apart, maar helemaal geweldig.

Ik begon met Muziek, daar komen nog wat wijzigingen in, dat horen jullie later wel ;-)

Daarna US History, geen vervelend vak, maar ook niet echt helemaal 100 % leuk.

Hierna was een introductie voor kooklessen. Dit gaat waarschijnlijk niet meer vaker door i.v.m. wijziging in het rooster. Dat vind ik wel jammer want ik had wel graag wat willen leren over de Amerikaanse kookgebruiken.

Daarna had ik het leukste vak van de dag. Hierbij ga je op een creatieve manier PR producten ontwerpen. Dat is ook het vak waar ik op door wil studeren als ik terug ben in Nederland.

Als er meer ontwikkelingen zijn zal ik jullie op de hoogte stellen.

Groetjes,

Marijn

Basje

hoezo appart nou weer?
kooklessen ja? die amerikanen koken toch niet vaak???
en dat muziek beginnersklasje? wanneer mag je naar de volgende?

groetjessss
B

Jeannette

He, you Dutch guy, pease do'n believe that the AMERICAN have any knowledge about tasteful cooking,but as you know:there is now acounting for tastes my dear friend!
Kisses &a big hug from a real epicure!
Jnet

Jeannette

foutje now moet no zijn!

nicoline Van den Berg

Hoi, Marijn! Hier een berichtje van je engelse juf. Het ziet er daar allemaal goed uit in Lincoln zeg, ik ben er zeker van dat je een hele goede tijd tegemoet gaat. Alleen, wat moet ik nou hier zonder jou beginnen? Het schooljaar begint a.s.woensdag en wie moet er dan de computer bedienen? Help!!
Het was duidelijk dat er iets moest gebeuren en dus heb ik al mijn moed -en geld- bijelkaar geraapt en bij Mediamarkt een Apple Macbook gekocht!!!!!Een witte. Ik oefen er heel veel op ,elke dag een paar uur, het gaat nu al veel beter dan op school, en hopelijk kan ik het dan zonder jouw hulp af. Wish me luck.
20 soorten Engels, hoe moet ik me dat voorstellen?
Groetjes en succes gewenst,
Nic

Hermien

Hallo Marijn,

Fijn dat je het zo naar je zin hebt :-))
Hier is alles prima, afgezien dan van de grote wateroverlast!! Ons speelveld werd plotseling vijver, en dat was wel apart! Er zaten natuurlijk ook meteen eenden in! Heel grappig :-)))

Liefs en groeten uit Enschede

Je "vroegere" buurtjes

Hey Marijn,

goed te lezen dat je het naar je zin hebt, zelfs draadjesvlees staat op het programma. Hermien heeft ook al geschreven dat het hier de Lisdoddegracht was geworden, De jongens vonden het helemaal geweldig maar Marian kneep hem wel een beetje en eerlijk gezegd steeg het water ook behoorlijk, bijna tot aan de voordeur.
Nou, we kijken binnenkort wel weer op je reismee-site, leuk om te zien en te lezen hoe het je daar vergaat, we volgen je,

Groetjes, Marian, Melle, Bouwe en Jan.

PS. Jouw vroegere juf engels heeft waarschijnlijk ook gebruik gemaakt van de 100 euro korting op alle nieuw mac's. Ik dus ook en stuur dit bericht van mijn nieuwe MacBook Pro (17 inch) en dat racet behoorlijk. Bovendien heb ik de IPhone 4 bestelt bij T-Mobile.