Marijn Ouwehand USA

Laatste dagen

Even een updateje.

Alles gaat nog steeds ontzettend goed.

Maandag was Labour day. Dat was een daggie vrij (School hier is zo leuk, ik vind weekend niets meer aan

Tongue out
 ). Die dag hebben mijn gastbroer, gastzusje en ik een paar films gekeken.

Hier heb je iets genaamd Netflix. Dat houdt in dat je een bepaald bedrag per maand betaald om alle denkbare films als stream op je laptop te ontvangen (kan ook via Wii, PS3, XBOX) Daarnaast is er de mogelijkheid om 3 DVD's in huis te hebben voor onbepaalde tijd en als je ze gezien hebt stuur je ze in de bijgevoegde DVD return envelope weer terug. Als je dan een andere DVD wilt kun je via internet aangeven welke DVD. Daar kun je op je 'wachtlijst' nieuwe films zetten die je graag wilt zien. Geweldig systeem, ik hoop dat ze dat ook in Nederland in gaan voeren.

Gister heb ik een film gemaakt voor US History.

De YouTube Link is: http://www.youtube.com/watch?v=gV58K3Hmi_k

Vandaag kwam er een persoon op school die vertelde over collgeges in de VS.

Hij vergeleek het kiezen van een college met, stel je krijgt $30.000 om een auto te kopen.

Wat doe je: je kiest de eerste de beste auto die je tegen komt, je weet al exact welke auto je wilt en koopt die, je gaat zoeken welke auto het beste bij je past en als je weet wat bij je past ga je proefrijden of koop je hem direct?

Was een interessante bijeenkomst en bracht me aan het denken wat ik wil doen als ik terug ben in Nederland.

Verder is er helemaal niets bijzonders gebeurd.

Groetjes en tot het volgende bericht!

Shirley

Hoi Marijn,
Ik was even jou berichtjes aan het lezen via de link bij de blog van Florian!
Dat filmpje is echt heel vet:D
groetjes en nog heel veel plezier in Amerika:D