Marijn Ouwehand USA

Even een kort berichtje over vandaag en morgen

En vandaag overdag  hebben we met Chamber Choir een nieuw lied gedaan.
Dat lied is zo mooi!!! het heet Wade in de Water. (http://www.youtube.com/watch?v=lIXqh63qyu4)

Vanavond ben ik naar de US Navy band "Country Current" geweest.
het was helemaal geweldig. Het was échte Amerikaanse Country en Bluegrass muziek.
Ik heb een uur lang op het puntje van mijn stoel met open mond geluisterd.

Morgen mag ik  met alle mensen die in een koor zitten op onze school (meer dan 200 man) het nationale volkslied zingen voor een American Football wedstrijd (wat een enorme eer is).

Ook ga ik binnenkort mee met het eerste tripje naar Colorado!
We gaan daar zóveel doen. Onder andere: Denver; Mint, Capitol, 16th Street Mall, Brown Palace, Museum of Natural History & Science, Six Flags Elitch Gardens, Colorado Springs; Garden of the Gods, Olympic Training Center, Air Force Academy, Pikes Peak, Manitou Springs en een pizza/pool party!

Ik verheug me er erg op.

Dus, veel leuks gedaan en veel leuks voor de boeg!!

Wel jammer dat ik niet bij het nieuwe Tor seizoen aanwezig kan zijn.
Frown

De BigBand waar ik op school bij meespeel is heel erg beginnersniveau.
Is niets mis mee, maar wel jammer dat ik op dat niveau weinig uitdaging heb.
Maar ja, de 2 koren waar ik bij zit is topniveau dus dat compenseert weer.
Ook ga ik binnenkort beginnen met spelen in het begeleidingsorkest van een musical op school. Ik denk dat ik dan wel weer veel uitdaging heb met bassen.

Over all, I have nothing to complain about.

Tot het volgende berichtje!

Jeannette

So, don't complain honey, ongetwijfeld word je op de hoogte gehouden over het TOR gebeuren, vanavond het eerste!Suc6 morgen met zingen v.h.volkslied.
Dan..op naar Colorado!
Knuf van Jnet!

Freddy

Hi Marijn
Leuk te lezen dat je je goed thuisvoelt en vermaakt. Blijf schrijven op je site. PS Weet je dat je vader als vervanging voor jou, ontzettend veel vrienden maakt op Facebook? Afgelopen vrijdag in de TOR (erg leuk), speelde oa Stefan Bos en maatjes, geweldig leuk (en goed). Groetjes uit Losser.

Hetty Henk en Bart

Hoi Marijn,
Kwam gisteren je ouders tegen en hoorde dat je het zo enorm naar je zin hebt in de USA. Dus vanochtend eens even op google gezocht en gevonden. Leuk om dit allemaal te lezen, we blijven het volgen. Geniet van alles daar, ik lees dat je naar Colorado gaat. Daar is het echt fantastisch! Heel veel groeten van ons drietjes van de Volberthorst!!

Nefke Willem

Voor jou even een update dan maar, dit is wat er gister in de Tor aanwezig was. Ik hoop dat je t niet zo mooi vindt, dan heb je niks gemist.
Hartstikke tof van Colorado man. Als je even vrij heb, neem je dan wel even de tijd om bij de souvenir-shop langs te gaan?
Ik heb nu al zin in je verslag over Colorado,
Have Fun
Willem