Marijn Ouwehand USA

Foto's

Hallo iedereen,

Graag wil ik iedereen bedanken die die onwijs lieve reacties op deze site hebben gezet. Ik wardeer dat enorm.

De laatste dagen is er eigenlijk niets gebeurd.

Zodra er weer wat is zal ik het hier op zetten.

Ik heb nu (eindelijk) alle foto's van New York online staan.

het staat op  http://gallery.me.com/marijnouwehand

Veel kijkplezier!

Marijn

Liesbeth v.D.

Nu pas ingetuned (is dat goed Engels, kan ik jou nu vragen!) op je blog. Wat een leuke verhalen. OOk leuk, dat je nog schrijft, "ik mis de opening van TORfeestje". Veel leuke lessen, je verveelt je niet. Ik wist niet, dat je kon zingen?!! En dat het Engels goed is voor de "baard in de keel" wist ik ook niet. Al je foto's moet ik nog bekijken, maar je school is cool!
A.s. zaterdag (25-9) hebben we thuis een feestje, je vader + Leen+ Bennie + Mark (drummer) komen spelen. Leuk toch? En verder lekker eten en drinken. Heel bijzonder, dat er speciaal over alcohol een les wotrdt gegeven. Moeten ze hier ook doen! Comazuipen kennen ze daar in ieder geval niet, maar wel veel eten denk ik.
Het TORfeestje was leuk, maar we waren er pas om 22.15, eerst naar OvO. Heel gezellig en entousiaste muzikanten. Bandje uit Hengelo met Simon Haverkate.
Ook een fantastisch bandje met 13jarigen, helaas gemist. Filmpjes op Youtube, via folkert14 op google intoetsen. Droom je al in het Engels? Met de mail kun je nog een beetje Nederlands oefenen.

nora & hans

Allemaal toffe teksten, foto's en video's, Marijn! Het Amerikaanse Wilhelmus in een voetbalstadion, veel muziek en hoe zit dat met EHBO? We blijven je met plezier volgen....
Hartelijke groet uit Huphophoepsjoeana.

Marijn

Dank jullie wel!

Nee, ik droom nog niet in het engels. (komt nog wel :-p )
Health Class is anders dan wat ik er in het begin van gedacht had. Eerst dacht ik dat het een simpele EHBO cursus was.
Dit is niet het geval. Het is een soort biologie, maar dan alle niet leuke dingen weggehaald. Het is ontzettend interessant.
De leraar en de leerlingen willen allemaal weten hoe Nederlanders denken over bijvoorbeeld alcoholgebruik en gebruik van marihuana. (meestal eindigt dat met medeleerlingen die zeggen: "I want to move to The Netherlands")
Ja, alle vakken vind ik ontzettend leuk. Ik ga elke dag met een zeer grote glimlach naar school en kom met een nog grotere weer bij mijn gastgezin thuis.

Het is nu zondag, ik ga vanavond waarschijnlijk bowlen.
Dit is nog niet zeker, als we gaan beloof ik dat ik foto's maak en op http://gallery.me.com/marijnouwehand zet.

Groetjes!