Marijn Ouwehand USA

Optreden, optreden en nog eens optreden...

Hallo iedereen!

Lange tijd niets meer van me laten horen, sorry daarvoor.
Er is veel gebeurd de laatste tijd, ik probeer het zo goed mogelijk samen te vatten.
Vorige week maandag bood de school aan om een dag te zingen in plaats van naar school te gaan.
Dat hab ik natuurlijk gedaan, ik heb er geen moment spijt van gehad. Het was geweldig.
Ne naam van het gebeuren was het 'UNL's Men's choral festival'.
We kregen aan het begin van de dag 3 muziekstukken en aan het eind van de dag gingen we die opvoeren.
Klonk erg mooi.

De paar dagen erna was er een optreden van de Jazzband van UNL, UNL is de Universiteit van Nebraska-Lincoln. Een onderdeel van de universiteit is de muziekafdeling. Die muziekafdeling is een compleet apart gebouw waar gewoon een conservatorium is.
Dat was geniaal!! Ze speelden alleen eigen composities en arrangementen. Een iemand had een arrangement gemaakt van het lied Sugar van Stanely Turrentine. Dat was zo ontzettend mooi!

Ook had ik een optreden met Prep Jazz, de big band waar ik in zit.
De liedjes die we speelden waren: In the mood, Embracable you en Indiana
Ik was niet zo trots dat ik in die bigband van school op mocht treden.
Als ik hier in de lente was geweest had ik auditie kunnen doen voor Jazz I, Dat is de beste big band op school. Het is niet anders.

Dan een tijdje niets gebeurd....

En dan had ik gister een optreden met Chamber Choir en Varsity Choir.
Ging geweldig! Heerlijk om te zingen met mensen die ook goed kunnen zingen in een koor, ooh je moest eens horen...
Ze hebben video opnames gemaakt van dat concert en ik zou een kopietje krijgen, zodra ik die krijg zal ik het online zetten op mijn fotopagina.
Mooi in een geleende smoking van school optreden.

Vandaag was de uitslag van het All-State koor.
en ............... IK ZIT IN HET ALL-STATE KOOR!!!!!!!!!!
Laughing

Ik was een van de 5 tenoren van de hele school die in het koor mogen optreden.
Later krijg ik meer details over hoe en wat.
Zodra ik meer weet zal ik het hier vertellen.

Groetjes!

Marijn

Bastiaan Ouwehand

Natuurlijk wist ik dit al maar om zo op een rijdje te lezen...

Fantastisch

Heel hartelijk gefeliciteerd

Groetjes,
Je broer

Bram

Gefeliciteerd!, je verleert het spelen daar niet :P
groetjes,
Bram

Liesbeth

Ha Marijn,
Geweldig voor je en knap dat je in dat koor zit!!PROFICIAT!! Je schrijft er heel leuk over, ook over je spanning evt. in het koor te mogen zitten. En ja...het is gelukt!!
Ik volg al je verhalen met belangstelling. Ik heb er ook over gesproken met de dochter van een vriendin van me. Zij is even oud als jij en zit in 6 VWO. Ze heeft je 1e 2 verhalen gelezen: spontaan zei ze "wat schrijft die jongen leuk": leuk toch? En dat is ook zo! Bij deze dus een via via compliment!
Veel groetjes, ook van Harm, die ik af en toe aanspoor weer wat te lezen, Liesbeth.

Hermien

Hoi Marijn,

Wat fijn dat je zoveel succes hebt! Gefeliciteerd!
Geweldig toch dat er oog (en oor!) is voor ons eigen
Hollandse talent :-) en ehh.... wij vinden het ook enig om je verhalen te lezen en een beetje mee te beleven :-)

Jeannette

Hoi Marijntje Q!
Wat heerlijk voor je dat ze je zelfs in The States weten te waarderen, gefeliciteerd & veel suc6!
Ik blijf trots op je!
Knuf: Jeannette