Marijn Ouwehand USA

Hoop gebeurd

Hallo allemaal,

Tijd voor weer eens een update.

In de laatste paar weken is er heel veel gebeurd.

Wegens omstandigheden ben ik van gastgezin veranderd.

Mijn nieuwe gastgezin is geweldig. Ik heb nu 2 broertjes, Jordan en Christian.

Jordan is 4 en Christian is 16. Christian zit bij mij in 2 muziekklassen.

Mijn nieuwe gastouders heten Sherri en Jerry. Sherri werkt bij het lokale ziekenhuis en Jerry is een computerprogrammeur.

Het zijn hele lieve mensen en ik voel me heel erg op mijn gemak daar.

Ik heb nu kookklas en de lerares vindt dat ik het heel erg goed doe.

Zo goed zelfs dat ze mij heeft uitgenodigd om mee te doen aan een kookwedstrijd!

Dat lijkt me erg leuk.

De laatste tijd is ook het Show Choir seizoen geweest.

Ik zit, zoals je misschien weet, ik Show Band. Lekker bassen voor het Show Choir.

Dat was een hele mooie ervaring. We hebben 2 tripjes gehad waar we meededen aan Show Choir wedstrijden buiten de staat.

Tijdens een wedstrijd in Missouri zijn we Grand Champion geworden en tijdens een wedstrijd in Iowa (de moeilijkste in de Mid-West van de VS) zijn we derde geworden!

Dat was een hele prestatie.

Geweldige ervaring die ik niet ga vergeten!

Dat was alles wel :)

Groetjes en tot het volgende verhaal,

Marijn

Bram

Heeee Marijn,

Mooi dat het nu is doorgegaan!
En dat het bij Sherri en jerry wel prettig is.
We moeten maar eens even skypeerdn!

groetjes!

Freddy

Ha die Marijn, Fijn te lezen dat je nu weer op de juiste plek zit. Maak er een mooie tijd van verder, voor dat je het weet zit je weer met je basje op je kamer in Enschede ;-)

Liesbeth

We begrepen al van je ouders, dat het niet zo lekker liep bij het vorige gezin. Nu iets nieuws in 2011 en schot in de roos!! Heel fijn voor je! En lekker bassen en koken en dan ook nog prijzen (gaan) winnen! Je hebt het nu goed voor elkaar!
Groetjes uit (nu) koud Enschede (1 graden, harde wind). Hoe is het bij jou daar??
Liesbeth (en Harm)

nora&hans

Prettig prachtig dat achterlijk afwassen van dagen en soortgelijke onhebbelijkheden definitief voorbij zijn... En wat dat koken betreft (net als Sinterklaas Kapoentje): ga voor Hete Bliksem, Wortelenrats, StampZuurKool en dat soort hoogstaande Nederlandse Culinaria. Bruine Bonen met Spek is ook okay. Blijf swingen!!!
Liefs en groet,
Tante Noor & Hansoom (uit Hapjsoehapsjoeana)

Laat een reactie achter op deze verhaal!